Gyakornokok és kutatómentoraik - CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program

logo CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program
Vezetők: Prof. Dr. Pusztai Gabriella & Dr. Ceglédi Tímea

Gyakornok

Kutatómentor

Téma

Albert Bálint (alumni)
(Hittanár-nevelőtanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Pusztai Gabriella & Ceglédi Tímea

Hit és reziliencia

Biró Barbara
(Pedagógia alapszak; Neveléstudomány mesterszak)

Ceglédi Tímea

Pedagógus motiváció, nyelvi kódok és szülői bevonódás egy partiumi magyar nyelvű Step by Step alternatív iskolában

Bodnár Dániel
(Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Csók Cintia

Extrakurrikuláris önkéntes tevékenységek a felsőoktatásban

Bráder Hanna
(Magyartanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Csók Cintia & Hrabéczy Anett

Eredményes tanulási szokások

Csajkos Balázs
(Matematikatanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Kovács-Nagy Klára

A szociokulturális és digitális háttértényezők szerepe a tanulmányi eredményességben. Összehasonlító vizsgálat három ország tanulói körében a PISA 2022 mérés háttérkérdőíve alapján

Csák Zsolt
(Pedagógia alapszak; Neveléstudomány mesterszak)

Fényes Hajnalka

Apaszerepek és szülői bevonódás

Erdei Vivien
(Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Csók Cintia

A múlt megőrzése, a jövő formálása”. Neveléstörténeti kihívások és elméleti-módszertani lehetőségek a XXI. században

Fekete Dorottya
(Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Ceglédi Tímea

Reziliens pedagógusok értékrendje

Fekete Emese Kincső
(Angol nyelv és kultúra tanára; Informatikatanár)

Ceglédi Tímea

A tanárok véleménye a szülői bevonódásban betöltött szerepükről

Horváth Annamária
(Angol nyelv és kultúra tanára; Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok))

Ceglédi Tímea

Egy lépéssel közelebb a Pygmalion hatáshoz a pedagógiai kereteken belül. A Tanítsunk Magyarországért Mentorprogram mentoráltjainak percepciói

Horváth Lili
(Pedagógia alapszak)

Csók Cintia & Ceglédi Tímea

A „sorstársak”,”testvérközösségek” szerepe a gyermekotthonokban élők reziliens életútjában

Janecskó Liliána
(Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok); Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok))

Chrappán Magdolna

Tanárok és tanárjelöltek attitűdjei a komplex természettudományos oktatással kapcsolatban

Kádár Lilla
(Pedagógia alapszak)

Csók Cintia & Ceglédi Tímea

Az alternatív pedagógia lenyomata, a hagyományos oktatásban

Kas Dorka
(Matematikatanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Kocsis Zsófia

A szülői bevonódás szerepe a fiatalok munkaorientációjában, munkával kapcsolatos értékei, attitűdjei és magatartásformái kialakulásában, szakmai fejlődésében

Kiss Dávid Mihály (alumni)
(Történelem és állampolgári ismeretek tanára; Informatikatanár)

Hrabéczy Anett

TM mentoráltak szüleinek bevonódása

Kosztyu Eszter, Tanicsár Izabella és Szoboszlai Kristóf Géza (alumni)
(Történelem és állampolgári ismeretek tanára

Csók Cintia

Segítő szakemberek

Kozma Kitti (alumni)
(Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Ceglédi Tímea

Roma pedagógusok generációi

Lajos Panna (alumni)
(Matematikatanár)

Győri Krisztina

IKT és szülői bevonódás

Oláh Ádám (alumni)
(Testnevelő tanár)

Kovács-Nagy Klára

Sport és szülői bevonódás

Paál Zoltán (alumni)
(Magyartanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Csók Cintia

Roma szakkollégiumok

Papp Hunor
(Magyartanár; Etikatanár)

Alter Emese, Ceglédi Tímea

A mentor mint iránytű. VR és AI az oktatásban

Pelyvás Márton
(Matematikatanár; Testnevelő tanár)

Kovács-Nagy Klára

A szülői bevonódás szerepe a funkcionális mozgáskészségek fejlődésében

Pető Vanda
(Angol nyelv és kultúra tanára; Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok))

Chrappán Magdolna

A kutatásalapú kémiatanítás (IBL) hatásai a tanulási attitűdökre

Pinke Dorottya (alumni)
(Angol nyelv és kultúra tanára)

Godó Katalin

Mentorálás és oktatás

Puskás Marcell
(Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Demeter-Karászi Zsuzsanna

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei felekezeti iskolák intézményi kultúrájának vizsgálata – narratívák a rendszeren belülről

Rácz Kitti és Balogh Eugénia (Magyartanár; Latintanár) (Magyartanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Demeter-Karászi Zsuzsanna

Közös erővel/hittel a sikerért! A szülők és a pedagógusok együttjárása, valamint a vallásosság
szerepe a hátrányos helyzetű tanulók iskolai eredményességében-

Ridzig Gabriella
(Angol nyelv és kultúra tanára; Matematikatanár)

Hrabéczy Anett

A sajátos nevelési igényű diákok oktatása

Soós Csilla és Fodor Ivett
(Magyartanár; Etikatanár)

Bacskai Katinka

Fiúgyermekek kapcsolata a szülőkkel

Szalontai Márton (alumni)
(Angol nyelv és kultúra tanára)

Godó Katalin

Alternatív oktatás

Szilágyi Beatrix és Ecsedi Zoárd (Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok); Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok)

Kocsis Zsófia

A Chem on! – Mi a reakciód? című saját készítésű kémia társasjáték fejlesztése és beválásvizsgálata

Szilágyi Gergő (alumni)
(Neveléstudományi mesterszak)

Csók Cintia

Az iskola és a szülők kapcsolata, különös tekintettel a school-based bevonódásra. A Waldorf jógyakorlatai

Tóth Emese (alumni)
(Angol nyelv és kultúra tanára; Etikatanár)

Alter Emese

A tanításmódszertan és a diákok szociális hátterének összefüggései

Tóth Réka
(Történelem és állampolgári ismeretek tanára; Közösségi művelődés tanár)

Csók Cintia

A közösségi színterek szerepe a család és az iskola közötti kapcsolattartás erősítésében a hátrányos helyzetű kistelepüléseken

Veress Anna Edit
(Pedagógia alapszak)

Kocsis Zsófia

A család szerepe a munkához való viszony kialakulásában

Legutóbbi frissítés: 2024. 12. 16. 14:46