CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program Vezetők: Prof. Dr. Pusztai Gabriella & Dr. Ceglédi Tímea |
Gyakornok |
Kutatómentor |
Téma |
---|---|---|
Albert Bálint (alumni) |
Pusztai Gabriella & Ceglédi Tímea |
Hit és reziliencia |
Biró Barbara |
Ceglédi Tímea |
Pedagógus motiváció, nyelvi kódok és szülői bevonódás egy partiumi magyar nyelvű Step by Step alternatív iskolában |
Bodnár Dániel |
Csók Cintia |
Extrakurrikuláris önkéntes tevékenységek a felsőoktatásban |
Bráder Hanna |
Csók Cintia & Hrabéczy Anett |
Eredményes tanulási szokások |
Csajkos Balázs |
Kovács-Nagy Klára |
A szociokulturális és digitális háttértényezők szerepe a tanulmányi eredményességben. Összehasonlító vizsgálat három ország tanulói körében a PISA 2022 mérés háttérkérdőíve alapján |
Csák Zsolt |
Fényes Hajnalka |
Apaszerepek és szülői bevonódás |
Erdei Vivien |
Csók Cintia |
A múlt megőrzése, a jövő formálása”. Neveléstörténeti kihívások és elméleti-módszertani lehetőségek a XXI. században |
Fekete Dorottya |
Ceglédi Tímea |
Reziliens pedagógusok értékrendje |
Fekete Emese Kincső |
Ceglédi Tímea |
A tanárok véleménye a szülői bevonódásban betöltött szerepükről |
Horváth Annamária |
Ceglédi Tímea |
Egy lépéssel közelebb a Pygmalion hatáshoz a pedagógiai kereteken belül. A Tanítsunk Magyarországért Mentorprogram mentoráltjainak percepciói |
Horváth Lili |
Csók Cintia & Ceglédi Tímea |
A „sorstársak”,”testvérközösségek” szerepe a gyermekotthonokban élők reziliens életútjában |
Janecskó Liliána |
Chrappán Magdolna |
Tanárok és tanárjelöltek attitűdjei a komplex természettudományos oktatással kapcsolatban |
Kádár Lilla |
Csók Cintia & Ceglédi Tímea |
Az alternatív pedagógia lenyomata, a hagyományos oktatásban |
Kas Dorka |
Kocsis Zsófia |
A szülői bevonódás szerepe a fiatalok munkaorientációjában, munkával kapcsolatos értékei, attitűdjei és magatartásformái kialakulásában, szakmai fejlődésében |
Kiss Dávid Mihály (alumni) |
Hrabéczy Anett |
TM mentoráltak szüleinek bevonódása |
Kosztyu Eszter, Tanicsár Izabella és Szoboszlai Kristóf Géza (alumni) |
Csók Cintia |
Segítő szakemberek |
Kozma Kitti (alumni) |
Ceglédi Tímea |
Roma pedagógusok generációi |
Lajos Panna (alumni) |
Győri Krisztina |
IKT és szülői bevonódás |
Oláh Ádám (alumni) |
Kovács-Nagy Klára |
Sport és szülői bevonódás |
Paál Zoltán (alumni) |
Csók Cintia |
Roma szakkollégiumok |
Papp Hunor |
Alter Emese, Ceglédi Tímea |
A mentor mint iránytű. VR és AI az oktatásban |
Pelyvás Márton |
Kovács-Nagy Klára |
A szülői bevonódás szerepe a funkcionális mozgáskészségek fejlődésében |
Pető Vanda |
Chrappán Magdolna |
A kutatásalapú kémiatanítás (IBL) hatásai a tanulási attitűdökre |
Pinke Dorottya (alumni) |
Godó Katalin |
Mentorálás és oktatás |
Puskás Marcell |
Demeter-Karászi Zsuzsanna |
A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei felekezeti iskolák intézményi kultúrájának vizsgálata – narratívák a rendszeren belülről |
Rácz Kitti és Balogh Eugénia (Magyartanár; Latintanár) (Magyartanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára) |
Demeter-Karászi Zsuzsanna |
Közös erővel/hittel a sikerért! A szülők és a pedagógusok együttjárása, valamint a vallásosság |
Ridzig Gabriella |
Hrabéczy Anett |
A sajátos nevelési igényű diákok oktatása |
Soós Csilla és Fodor Ivett |
Bacskai Katinka |
Fiúgyermekek kapcsolata a szülőkkel |
Szalontai Márton (alumni) |
Godó Katalin |
Alternatív oktatás |
Szilágyi Beatrix és Ecsedi Zoárd (Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok); Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok) |
Kocsis Zsófia |
A Chem on! – Mi a reakciód? című saját készítésű kémia társasjáték fejlesztése és beválásvizsgálata |
Szilágyi Gergő (alumni) |
Csók Cintia |
Az iskola és a szülők kapcsolata, különös tekintettel a school-based bevonódásra. A Waldorf jógyakorlatai |
Tóth Emese (alumni) |
Alter Emese |
A tanításmódszertan és a diákok szociális hátterének összefüggései |
Tóth Réka |
Csók Cintia |
A közösségi színterek szerepe a család és az iskola közötti kapcsolattartás erősítésében a hátrányos helyzetű kistelepüléseken |
Veress Anna Edit |
Kocsis Zsófia |
A család szerepe a munkához való viszony kialakulásában |