Gyakornokok és kutatómentoraik - CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program

logo CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program
Vezetők: Prof. Dr. Pusztai Gabriella & Dr. Ceglédi Tímea

Gyakornok Kutatómentor Téma

Albert Bálint

  • (Hittanár-nevelőtanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Pusztai Gabriella
& Ceglédi Tímea

Hit és reziliencia

Biró Barbara

  • (Pedagógia alapszak)

Ceglédi Tímea

Pedagógus motiváció, nyelvi kódok és szülői bevonódás egy partiumi magyar nyelvű Step by Step alternatív iskolában

Bodnár Dániel

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Csók Cintia

Extrakurrikuláris önkéntes tevékenységek a felsőoktatásban

Csák Zsolt

  • (Pedagógia alapszak)

Fényes Hajnalka

Apaszerepek és szülői bevonódás

Fekete Dorottya

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Ceglédi Tímea

Reziliens pedagógusok értékrendje

Fekete Emese Kincső

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Informatikatanár)

Ceglédi Tímea

A tanárok véleménye a szülői bevonódásban betöltött szerepükről

Horváth Annamária

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok))

Ceglédi Tímea

Egy lépéssel közelebb a Pygmalion hatáshoz a pedagógiai kereteken belül. A Tanítsunk Magyarországért Mentorprogram mentoráltjainak percepciói

Janecskó Liliána

  • (Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok); Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok))

Chrappán Magdolna

Reál szakos tanárjelöltek attitűdje

Kas Dorka

  • (Matematikatanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)
Kocsis Zsófia A szülői bevonódás szerepe a fiatalok munkaorientációjában, munkával kapcsolatos értékei, attitűdjei és magatartásformái kialakulásában, szakmai fejlődésében

Kiss Dávid Mihály

  • (Történelem és állampolgári ismeretek tanára; Informatikatanár)

Hrabéczy Anett

TM mentoráltak szüleinek bevonódása

Kozma Kitti

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Ceglédi Tímea

Roma pedagógusok generációi

Paál Zoltán

  • (Magyartanár; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Csók Cintia

Roma szakkollégiumok

Papp Hunor

  • (Magyartanár; Etikatanár)

Alter Emese

A mentor mint iránytű

Pető Vanda

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok))

Chrappán Magdolna

A kémia tantárgy vonzóbbá tétele - kutatásalapú tanulás

Puskás Marcell

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Történelem és állampolgári ismeretek tanára)

Demeter-Karászi Zsuzsa

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei felekezeti iskolák intézményi kultúrájának vizsgálata - narratívák a rendszeren belülről

Ridzig Gabriella

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Matematikatanár)

Hrabéczy Anett

A sajátos nevelési igényű diákok oktatása

Szilágyi Beatrix

  • (Biológiatanár (egészségtan) (természettudományi gyakorlatok); Kémiatanár (természettudományi gyakorlatok))
 Kocsis Zsófia A Chem on! – Mi a reakciód? című saját készítésű kémia társasjáték fejlesztése és beválásvizsgálata

Szilágyi Gergő

  • (Neveléstudományi mesterszak)
Csók Cintia Az iskola és a szülők kapcsolata, különös tekintettel a school-based bevonódásra. A Waldorf jógyakorlatai. 

Tóth Emese

  • (Angol nyelv és kultúra tanára; Etikatanár)

Alter Emese

A tanításmódszertan és a diákok szociális hátterének összefüggései

Tóth Réka

  • (Történelem és állampolgári ismeretek tanára; Közösségi művelődés tanár)

Csók Cintia

A közösségi színterek szerepe a család és az iskola közötti kapcsolattartás erősítésében a hátrányos helyzetű kistelepüléseken

Legutóbbi frissítés: 2024. 02. 06. 08:08