CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program Vezetők: Prof. Dr. Pusztai Gabriella & Dr. Ceglédi Tímea |
Gyakornok | Kutatómentor | Téma |
---|---|---|
Albert Bálint
|
Pusztai Gabriella |
Hit és reziliencia |
Biró Barbara
|
Ceglédi Tímea |
Pedagógus motiváció, nyelvi kódok és szülői bevonódás egy partiumi magyar nyelvű Step by Step alternatív iskolában |
Bodnár Dániel
|
Csók Cintia |
Extrakurrikuláris önkéntes tevékenységek a felsőoktatásban |
Csák Zsolt
|
Fényes Hajnalka |
Apaszerepek és szülői bevonódás |
Fekete Dorottya
|
Ceglédi Tímea |
Reziliens pedagógusok értékrendje |
Fekete Emese Kincső
|
Ceglédi Tímea |
A tanárok véleménye a szülői bevonódásban betöltött szerepükről |
Horváth Annamária
|
Ceglédi Tímea |
Egy lépéssel közelebb a Pygmalion hatáshoz a pedagógiai kereteken belül. A Tanítsunk Magyarországért Mentorprogram mentoráltjainak percepciói |
Janecskó Liliána
|
Chrappán Magdolna |
Reál szakos tanárjelöltek attitűdje |
Kas Dorka
|
Kocsis Zsófia | A szülői bevonódás szerepe a fiatalok munkaorientációjában, munkával kapcsolatos értékei, attitűdjei és magatartásformái kialakulásában, szakmai fejlődésében |
Kiss Dávid Mihály
|
Hrabéczy Anett |
TM mentoráltak szüleinek bevonódása |
Kozma Kitti
|
Ceglédi Tímea |
Roma pedagógusok generációi |
Paál Zoltán
|
Csók Cintia |
Roma szakkollégiumok |
Papp Hunor
|
Alter Emese |
A mentor mint iránytű |
Pető Vanda
|
Chrappán Magdolna |
A kémia tantárgy vonzóbbá tétele - kutatásalapú tanulás |
Puskás Marcell
|
Demeter-Karászi Zsuzsa |
A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei felekezeti iskolák intézményi kultúrájának vizsgálata - narratívák a rendszeren belülről |
Ridzig Gabriella
|
Hrabéczy Anett |
A sajátos nevelési igényű diákok oktatása |
Szilágyi Beatrix
|
Kocsis Zsófia | A Chem on! – Mi a reakciód? című saját készítésű kémia társasjáték fejlesztése és beválásvizsgálata |
Szilágyi Gergő
|
Csók Cintia | Az iskola és a szülők kapcsolata, különös tekintettel a school-based bevonódásra. A Waldorf jógyakorlatai. |
Tóth Emese
|
Alter Emese |
A tanításmódszertan és a diákok szociális hátterének összefüggései |
Tóth Réka
|
Csók Cintia |
A közösségi színterek szerepe a család és az iskola közötti kapcsolattartás erősítésében a hátrányos helyzetű kistelepüléseken |